1. Головна
  2. /
  3. Прозорість

Прозорість

Ліцензія і статут

Кошторис

Благодійникам!

Вакансії

Територія обслуговування, закріплена за гімназією.

Рішення виконавчого комітету Новокаховської міської ради Херсонської області №74 від 25.02.2020

Завантажити документ рішення виконкому № 74 від 25.02.2020

Про закріплення території обслуговування

за закладами освіти Новокаховської

міської ради Херсонської області на 2020 рік

Відповідно до статті 66 Закону України «Про освіту», статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 19 Закону України «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів», наказу МОНУ від 16.04.2018 №№367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти»,

листа Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007 року № 1/9-263 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку», з метою забезпечення здобуття обов’язкової повної загальної середньої освіти дітьми, що проживають на території Новокаховської міської ради, керуючись статтею 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити закріплення території обслуговування за закладами загальної середньої та дошкільної освіти Новокаховської міської ради Херсонської області на 2020 рік (додаються).
  2. Визначити дату початку приймання заяв про зарахування до першого класу закладів загальної середньої освіти – 02 березня 2020 року.
  3. Відділу освіти Новокаховської міської ради через ЗМІ інформувати громаду щодо закріпленої території обслуговування за закладами загальної середньої, дошкільної освіти та Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти.
  4. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 26 лютого 2019 року № 57 «Про закріплення території обслуговування за закладами освіти Новокаховської міської ради Херсонської області на 2019 рік».
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Сироватку В.М.

Міський голова                                                         Володимир КОВАЛЕНКО

Освітня програма

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ГІМНАЗІЇ ЗА 2019 -2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

         У 2019-2020 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Указів президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», галузевих Постанов Кабміну України, державних, регіональних програм, розпоряджень та доручень Голови обласної державної адміністрації, рішень виконавчого комітету Новокаховської міської ради, управлінських рішень відділу освіти, а також нормативних та розпорядчих документів Міністерства освіти та науки України, реалізацію державних, регіональних та міських програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.

Протягом навчального року діяльність педагогічного колективу була направлена на задоволення освітніх потреб учнів, розвиток школи, забезпечення соціального захисту учасників навчально-виховного процесу.

Колектив школи працював над реалізацією ІІ етапу науково-методичної теми  «Формування освітнього простору НУШ»

Завдання  на 2019-2020 навчальний рік:

  1. Удосконалювати  володіння методикою технопарку та продовжити впроваджувати її в методичній роботі школи, як  ефективну форму роботи
  2. Сприяти розвитку мотивації пізнавальної активності учнів  шляхом упровадження в навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій.
  3. Мотивувати вчителів школи до участі у фахових конкурсах та більш активно впроваджувати інноваційні технології , форми та методи роботи у практику роботи з обдарованими дітьми
  4. Удосконалити систему роботи  з моніторингу для забезпечення аналізу ситуації і прийняття управлінських рішень, спрямованих на всебічне удосконалення надання якісних освітніх послуг та основних напрямів діяльності школи.
  5. Сприяти активній  співпраці з громадськістю.
  6. Сприяти осучасненню матеріально – технічної бази.
  7. Порушити клопотання перед відділом освіти  про ремонт даху школи, капітальний ремонт їдальні.

Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до статуту. Навчально-виховний процес відбувався в одну зміну.

Зміна назви школи

На виконання Закону України «Про повну загальну середню освіту» в грудні 2019 року за рішенням  сесії Новокаховської міської ради  школа змінила назву на Корсунська гімназія Новокаховської міської ради.

Шкільна мережа

 2019 -2020  навчального року в закладі функціонували 9 класів. Мова навчання – українська. Станом на 29.05.2020 р. кількість учнів становить 112 особи. Середня наповнюваність учнів у класах складає 11 чоловік. Випущено із 9 класу –5учнів.

Порогнозована мережа класів на 2020 -2021 н.р.

КласКількість учнівПримітка
1112 
2211 
3311 
4411 
5512 
66101-інд.навчання
7712 
8812 
9911 

Початкова школа – 45 учнів              Середня школа – 57учнів

Всього –112 учнів                                 Підготовча група –10 чоловік

Усі діти, які проживають у мікрорайоні закладу, охопленні навчанням .

Реалізовані практичні заходи щодо впровадження в закладі мовного законодавства,  закріплення статусу української  мови як державної. Навчально-виховний процес здійснюється українською мовою. Документація закладу ведеться українською мовою. У кожному класі оформлені куточки державної символіки. Усі виховні заходи проводяться  українською мовою.

Кадрове забезпечення

У 2019-2020 навчальному році у школі працювало 16 педагогічних працівників, у тому числі директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, вихователь, педагог-організатор, практичний психолог, бібліотекар. 82 % від загальної кількості педпрацівників мають вищу освіту на рівні спеціаліста, магістра. 18 % мають базову вищу освіту. Протягом  року навчальний заклад був забезпечений кадрами. Педагогічні працівники мають:

а) кваліфікаційні категорії:

«спеціаліст вищої категорії» – 5

«спеціаліст І категорії» -7

«спеціаліст ІІ категорії» -1

«спеціаліст» –

11 т.р – 3

б) педагогічні звання:

«старший вчитель» – 4

План проходження курсової перепідготовки виконано не повністю через брак коштів. Графік курсової перепідготовки постійно коригується.

В 2019-2020н.р. проведено 6 педрад, де розглядались питання, які стосуються навчально-виховного процесу, стану викладання предметів, підсумків навчально-виховної діяльності за семестр, господарської діяльності, діяльності підрозділів життєзабезпечення школи, вибору підручників (загалом – близько 32 питань). За рішеннями педрад та нарад видано накази.

Безпека життєдіяльності.

З учнями школи перед та після канікул проводився цільовий інструктаж з безпеки в кожному кабінеті, спортзалі. Перед осінніми, зимовими, весняними та літніми канікулами проводились інструктажі з безпеки життєдіяльності учнів, робилися записи в класних журналах. Кожним учителем – предметником проводився інструктаж перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, зміною видів діяльності на уроках праці, фізкультури, хімії, біології, фізики, про що робилися відповідні записи в класних журналах та в журналах інструктажів. Своєчасно проводилися цільові інструктажі з дітьми перед виїздом за межі школи: екскурсії, спортивні змагання, олімпіади. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядались на нарадах та батьківських зборах.

Були випущені пам’ятки щодо правил поводження в екстремальних умовах, всім учням школи демонструвалися відеофільми, проведено тематичні зустрічі із  спеціалістом ССД  Харченко О.А.

Питання діяльності нової української школи розглядалися на педагогічних радах закладу, нарадах при директорові, засіданнях шкільних методичних комісій закладу.

Протягом року діяла соціально-психологічна служба школи.

Результати навчального року

І.Звіт про підсумки навчального року  (1-4 кл.;  5-9 кл. школа )

 1 – 4 клас5 – 9 класшкола
1. Кількість учнів на початок н. р.444993
2. Прибуло до школи134
3. Вибуло зі школи22
4. На кінець навчального року455095
5. Кількість учнів, які не відвідували школу       
6. ПІ учнів, які не відвідували школу

ІІ. Закінчили рік (крім 1-го класу та індивідуальної форми навчання)

на високому рівні                       19   чол. 23 % (без десятих)

достатньому рівні                     26  чол.  31  % (без десятих)

середньому рівні                      37 чол. 46 % (без десятих)

початковому рівні             ____ чол.      (без учениці індивідуального навчання)

З яких предметів ( на низькому рівні ) : 0

              Не атестовані : –  чол. ( крім учнів 1 класу )

                  П.І. учня  Клас  предмет  Вчитель  причина  
–  –  –  –  –  

3. Залишені на другий рік за заявою батьків:   _____чол.  

Прізвище, ім’я

4.Нагороджено Похвальним листом  15   чол.

5.Нагороджено Похвальною грамотою:   – чол.

6 .Нагороджено медаллю:

        Срібною – чол. П. І. Б  –

        Золотою – чол. П.І.Б  –

7. Кількість учнів, які не з’явилися на ДПА-ЗНО (причини) –

8. Отримали свідоцтва з відзнакою – 0 чол.

9 .Кількість пропущених уроків за рік, з нихбез поважних причин

  ____________6093____________        ___________-________

10.Звільнено від державної підсумкової атестації 16 осіб.

 Учні 4 та 9 класів звільняються від проходження ДПА у 2010-2020 н.р.( наказ Міністерства освіти і науки України від 30.03.2020 року № 463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти  у 2019/2020 навчальному році»)

11. Отримали

свідоцтв про базову середню освіту –  5  чол., з них екстернів – чол. атестатів про повну загальну середню освіту – чол., з них екстернів – чол.

Не отримали документи про освіту ( ПІБ, клас, причина) –

_____________________________________________________________________

ІІІ. Звіт про результати державної підсумкової атестації (ЗНО)

1 .В початковій школі (у відсотках, без десятих)

№    Предмет  к-ть учнів,  що атест.  ВР %    ДР  % ………….  СР  %    ПР  % |  
рік  ДПА  рік  ДПА  рік  ДПА  рік  ДПА  
1.  Українська мова11372637
2.  Математика11371845
 Всього(серед)  11372241
2. У 9 класах (у відсотках, без десятих)
№  Предмет  К-ть учнів, що атест.ВР %                       ДР %СР %   ПР %
річна  ДПА  річна  ДПА  річна  ДПА  Річна  ДПА  
1.    Українська мова  58020
2.Математика  54060
3.  Біологія58020
 Всього(серед)56733

Робота з обдарованими учнями

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме:

Виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку. В школі  створено банк даних обдарованих дітей, учні беруть участь у конкурсах (знавців української мови ім. Петра Яцика, Колосок, Кенгуру, Соняшник), але через фінансові труднощі кількість цих дітей невелика. Низька результативність участі у ІІ етапі предметних олімпіад.

Проводяться предметні тижні за циклами предметів, але цієї роботи недостатньо.

В школі працюють гуртки: хореографії «Лілея», ляльковий театр «Золотий ключик», «Джура»Вихованці хореографічного гуртка посіли ІІ місце в конкурсі – огляді «Смарагдове місто», були лауреатами конкурсу «Таврійський барвограй» (керівник – Кухарчук А.Ю.),

Учениця 7-го класу Кравченко Олександра посіла І місце в конкурсі «Книгоманія» (міський етап)

Виховна робота

Пріоритетними напрямками виховної роботи визначено такі: національно-патріотичний,  морально-правовий, спортивний, екологічний.

Організовано волонтерський напрямок роботи учнівського самоврядування. Пройшли акції: «Люди похилого віку у твоїй родині», «Напиши листа солдату», «Діти – воїнам АТО», «Живи, книго», акція з благоустрою та прибирання території навчального закладу, «Діти – дітям АТО», «Милосердя», «Запали свічку пам’яті», «Допоможемо зимуючим птахам», «Букет замість ялинки», «Рожева стрічка», «Подаруй бібліотеці книжку», колектив школи збирав продукти для воїнів АТО. Особлива увага приділялась патріотичному вихованню молоді.

У школі діє Програма патріотичного виховання «Ми – українці!», відповідно до якої розробляються заходи патріотичного спрямування. Організована кімната школяра патріотичного спрямування – Зал національної символіки.

Спортивне  виховання реалізувалось через низку заходів, учні взяли участь у міських спортивних змаганнях (3 грамоти), у  змаганнях шкільної олімпіади. В школі працював спортивний гурток (волейбол), було проведено традиційні матчі з волейболу між командами учнів та працівників школи. Матеріально – технічне забезпечення навчально-виховного процесу задовільне, методичний кабінет поповнюється матеріалами, для учнів працює  гардеробна кімната, в наявності спортивна та актова зали, стадіон.

Створені достатні умови для навчання та розвитку учнів.

Протягом  навчального року  працювала група продовженого дня для учнів 1-го класу, вихователь Колотілова Г.Б.

Організація харчування учнів.

В школі працює  їдальня  та  буфет.

Всі учні початкової школи  та учні окремих (пільгових) категорій за кошти бюджету отримували гаряче  харчування. Решта учнів мають змогу отримувати буфетну продукцію. Питання організації та якості харчування учнів стоїть на постійному контролі адміністрації школи. Призначено відповідального за харчування учнів (вчитель Колотілова Г.Б.), ведеться облік отримання харчування.

Їдальня   потребує капітального ремонту, ремонту покрівлі  та дообладнання. Ця проблема вимагає термінового вирішення.

Методична робота

Протягом 2019-2020 навчального року  навчальний заклад працював над  створенням психолого-педагогічних умов особистісно-орієнтованої продуктивної системи навчання і виховання  в умовах створення Нової української школи і спрямовував свою діяльність  на підвищення ефективності освітнього процесу на основі інноваційного досвіду, удосконалення педагогічної майстерності через реалізацію ІІ етапу науково-методичної теми «Формування освітнього простору  НУШ». Методична робота сприяла професійній самореалізації вчителів, їх професійному і особистісному зростанню. Вчителі взяли участь у методичних заходах різного рівня.

Було організовано роботу атестаційної комісії, яка провела 4 засідання. Атестовано 3 педпрацівника( Малищук Т.В, Карпова В.Ю., Дук С.О.). Організовано роботу Школи молодого вчителя(керівник – Король Г. В.). Проводились інструктивно-методичні та оперативні наради. Методична  робота була спрямована на освоєння та практичне застосування методів і прийомів активізації навчальної діяльності здобувачів освіти.

Недоліком є небажання вчителів брати участь  фахових та інтерактивних конкурсах, друкувати свої наробки у фахових виданнях. Недостатньою є робота  з обдарованими учнями.

Значно розширилась участь шкільної громади у соціальних проектах та акціях.

Під патронатом депутатів міської ради налагоджена волонтерська робота по допомозі воїнам АТО, проводиться робота по благоустрою території села. Налагоджені тісні зв’язки з Каховським геріатричним пансіонатом, реабілітаційним центром дітей-інвалідів, дитячими садочками. Проводяться сумісні заходи з сільськими клубом, бібліотекою. Покращилось ставлення батьківської громади до школи, за даними анкетування позитивно оцінюють роботу школи 93% батьків. Співпраця з сільською та батьківською громадськістю призвела до підвищення зацікавленості громади у житті школи та школярів. Як результат, жодний учень Корсунської ЗОШ не стоїть на обліку у ССД та не скоїв злочину чи правопорушення.

Значно зросло значення школи як духовного та культурного  центру села.

Школа набула статусу соціально-педагогічного центру, відкритість якого виявляється, насамперед, у співпраці з суб’єктами зовнішнього впливу за  типом діалогу, що й приводить до створення цілісного життєвого простору дитини

У школі ведеться систематична робота з батьками. Працює батьківський лекторій, розроблена тематика загальношкільних і класних зборів, які проводяться регулярно.

Медичне обслуговування значно покращилось.

В школі працює медична сестра(0,5 ст)

З учнями постійно проводяться бесіди. З настанням холодів всі учні були поінформовані щодо профілактики та лікування ГРЗ.

Проводились написання тематичних диктантів.

До Дня боротьби зі СНІД (1 грудня) випущено стенд, проведено бесіди.

Класними керівниками проводяться бесіди по профілактиці тютюнопаління, алкоголізму та наркоманії.

Але роботу по профілактиці захворювань серед учнів та зниження кількості пропусків уроків через захворювання необхідно продовжувати

Господарська робота

Господарська робота спрямована на забезпечення навчально-виховного процесу необхідними матеріалами.    Проведено якісний ремонт навчальних  класів та школи в цілому, але стеля протікає і потребує капітального ремонту. Зусиллями батьківського комітету школа забезпечувалась інвентарем для прибирання та миючими засобами, сільськогосподарським інвентарем для роботи на ділянках та шкільній території.           Придбали стільці в методичний кабінет.

Забезпечувався нормальний тепловий режим та дотримання санітарно-гігієнічних вимог. Залишається невирішеним питанням заміни віконних рам, ремонт покрівлі, що протікає.

Дистанційне навчання.

Особливістю цього навчального року є робота в умовах пандемії, умовах жорсткого карантину. З 17 березня 2020 року було організовано дистанційне навчання для всіх учнів. Вчителі використовували всі можливі варіанти для роботи: спілкування в групах(Viber),телефонний зв’язок, робота в Google Class. Майже всі учні були охоплені навчанням (близько 95 %) Складнощі виникали через брак технічного обладнання( відсутність смарт-телефонів, ноутбуків у учнів), низьку якість інтернету. Не зважаючи на це, навчальну програму виконано. Проводилась також і виховна робота он-лайн, учням та батькам надавались консультації та допомога(он-лайн), поради щодо навчання, поведінки під час пандемії(дотримання маскового режиму, симптоми хвороби, необхідність миття рук тощо).Педагогічні працівники постійно знаходились на зв’язку. Крім того, всі вчителі, група батьків та учнів пройшла он-лайн навчання на платформі «Дія» та отримали сертифікати(більш ніж 100). Вчителі готові до роботи в умовах карантину.

Завдання  на 2020-2021 навчальний рік:

  1. Продовжувати роботу  над науково-методичною проблемною темою «Формування освітнього простору НУШ»
  2. Провести роботу з вивчення питання  розробки системи оцінювання якості освіти.
  3. Залучати вчителів до участі у фахових та інтерактивних конкурсах.
  4. Проводити цілеспрямовану роботу зі здібними учнями по підготовці до участі в інтелектуальних конкурсах.
  5. Сприяти активізації розповсюдження педагогічного досвіду у фахових виданнях
  6. Продовжити впроваджувати методику технопарку в методичній роботі школи, як  ефективну форму роботи
  7. Удосконалювати систему роботи  з моніторингу для забезпечення аналізу ситуації і прийняття управлінських рішень, спрямованих на всебічне удосконалення надання якісних освітніх послуг та основних напрямів діяльності школи.
  8. Сприяти активній  співпраці з громадськістю.
  9. Сприяти осучасненню матеріально – технічної бази.
  10. Порушити клопотання перед відділом освіти  про ремонт даху школи, капітальний ремонт їдальні.

Директор гімназії                                                                         Світлана Дук

Матеріально-технічне забезпечення

Структура методичної роботи

Людям із порушенням зору